marulw Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Witam wszystkich mam problem z Check Engine w Subaru Forester 2.0 1999r z LPG(sekwencja) Po zapaleniu np rano zapala się na benzynie po chwili zapala sie Check Engine czasem gaśnie po paru sekundach a czasem świeci się jakieś 1-2 km potem gasnie sporadycznie zdarza si ze na parę sekund włącza się podczas jazdy czym cieplejszy tym rzadziej nie ma znaczenia czy jadę na benzynie czy na gazie Po zapaleniu na cieplejszym silniku nie świeci już tak długo jak rano. Proszę o wszelką pomoc w tym temacie dodam ze zima było to rzadziej Dziękuje z góry wszystkim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 A tu zaglądałeś -> http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=895495#895495 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marulw Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 jakieś 6 miesięcy temu regulowane były zawory i wymiana wszystkich uszczelek tak ze to nie to przed ta regulacją było to samo W sumie poza tym ze świeci się ta lampka to nie czuje żadnej różnicy samochód chodzi jak złoto nie ma spadków mocy czy coś w tym stylu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Na forum jest użytkownik jako. Proponuję kontakt z nim. Określany on jest jako guru instalacji gazowych. Szczegółów nie znam bo gazu nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Jeśli chodzi o samochód to propozycja crem'a jest bardzo dobra. A moja propozycja jest włączyć sobie słownik w przeglądarce :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marulw Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Może wymiana świec by coś pomogła odkad mam go nie wymieniałem świec jakie 30 tys Nie wie ktoś jakie świece najlepiej zakupic do niego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 marulw - przypuszcam ze wyrzuca Ci blad 22 - spalanie stukowe - sprawdz czujnik - ale najlepiej to wyklikaj blad - pod deska rozdzielacza za skrzynka bezpiecznikow masz 2 czarne kabelki - zepnij je i patrz co wyklika CEL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marulw Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 marulw - przypuszcam ze wyrzuca Ci blad 22 - spalanie stukowe - sprawdz czujnik - ale najlepiej to wyklikaj blad - pod deska rozdzielacza za skrzynka bezpiecznikow masz 2 czarne kabelki - zepnij je i patrz co wyklika CEL Miałeś racje kolego wystukał mi błąd 22 czytałem o tym czujniku niektórzy piszą ze nawet nieprawidłowo dokręcony moze dawać znac o sobie myslisz że powinienem go wymienic czy może wyczyścić lub szukać w ustawieniu zaworów itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2009 To tu masz o czujniku -> http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=114159 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marulw Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 w sumie wszystko wiem tylko mam jeszcze pytanie czy ten błąd 22 dotyczy tylko uszkodzenia tego czujnika czy może np jakieś stuki silnika np pompa sprężarka czy ustawienie zaworów powodują to ze są jakieś stuki i czujnik wywala mi błąd 22 i świecący CE Czy po prostu mam się skupic na wymianie tego czujnika lub przeczyszczeniu styku z blokiem Dzieki z góry wszystkim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 ub przeczyszczeniu styku z blokiem Na początek zacznij od tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marulw Opublikowano 2 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Witam ponownie Wiec wyczysciłem ten czujnik i jest spoko ale jeszcze czasem rano zaswieci na momet ten check ale to juz nie to co było w czasie jazdy nie swieci wcale Dzieki wszystki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek173 Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Mi się też świecił check engine ale okazało się że to dlatego że wtyczka od rozrusznika była obluzowana i nie stykało zawsze.Poprawiłem wtyczke i problem zgłowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Od dwóch tygodni walczę z tym światełkiem. Pojawia się i znika, cały czas wkurza.Dwa warsztaty bez sukcesów, dopiero Gagacki dzięki:grin: pomógł mi odczytać kody błędów. P2444 secondary air pump malfunction. P1410 secondary air solenoid malfunction Czy ktoś już to przerabiał ? Poczytałem amerykańskie forum, wydaje się, że pompa powietrza jest częstą dolegliwością i naprawa jest kosztowna. Wymiana jednego elementu w układzie kontroli spalin powoduje kolejne błędy, które przenoszą się dalej na następny element. Chętnie posłucham dobrej rady :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 i jak kolego? akurat mam chyba dziwne dźwięki z tego układu więc interesuje mnie do czego doszedłeś pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Ja wymieniłem czujnik stukowy na nowy co całkowicie wyeliminowało zaświecanie się CE, tyle że u mnie zapałała się po konkretnym rozgrzaniu silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Ja wymieniłem czujnik stukowy na nowy co całkowicie wyeliminowało zaświecanie się CE, tyle że u mnie zapałała się po konkretnym rozgrzaniu silnika Podpinam się pod temat.. Od jakiegoś czasu pomrugiwał mi CEL, raz się zapalał, potem zaraz gasł, czasem sobie pomrugał, czasem przez długi czas nie dawał o sobie znać. W końcu wczoraj znalazłem trochę czasu i wymrugałem kod błędu :arrow: 22, czyli spalanie stukowe Przy najbliższej możliwej okazji spróbuję przeczyścić ten słynny czujnik, ale jak rozpoznać czy to wina złych wskazań czujnika czy czujnik działa poprawnie i rzeczywiście dochodzi do spalania stukowego :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Ja wymieniłem czujnik stukowy na nowy co całkowicie wyeliminowało zaświecanie się CE, tyle że u mnie zapałała się po konkretnym rozgrzaniu silnika Podpinam się pod temat.. Od jakiegoś czasu pomrugiwał mi CEL, raz się zapalał, potem zaraz gasł, czasem sobie pomrugał, czasem przez długi czas nie dawał o sobie znać. W końcu wczoraj znalazłem trochę czasu i wymrugałem kod błędu :arrow: 22, czyli spalanie stukowe Przy najbliższej możliwej okazji spróbuję przeczyścić ten słynny czujnik, ale jak rozpoznać czy to wina złych wskazań czujnika czy czujnik działa poprawnie i rzeczywiście dochodzi do spalania stukowego :?: :roll: Jeżeli kod 22 ,to jest związany z obwodem czujnika. Można podpiąć niezależny sensor. Zdać się na wskazania elektroniki lub słuchawki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2010 Ja wymieniłem czujnik stukowy na nowy co całkowicie wyeliminowało zaświecanie się CE, tyle że u mnie zapałała się po konkretnym rozgrzaniu silnika Podpinam się pod temat.. Od jakiegoś czasu pomrugiwał mi CEL, raz się zapalał, potem zaraz gasł, czasem sobie pomrugał, czasem przez długi czas nie dawał o sobie znać. W końcu wczoraj znalazłem trochę czasu i wymrugałem kod błędu :arrow: 22, czyli spalanie stukowe Przy najbliższej możliwej okazji spróbuję przeczyścić ten słynny czujnik, ale jak rozpoznać czy to wina złych wskazań czujnika czy czujnik działa poprawnie i rzeczywiście dochodzi do spalania stukowego :?: :roll: Bartek, Miałem to samo u mnie. Czysciłem czujnik i po jakims czasie wracał błąd. W końcu wymieniłem na nowy, w międzyczasie okazało się że gniazdo śruby się nieco wyrobiło. Po wymianie i nowej śrubie problem z 22 odszedł - mam nadzieje ze bezpowrotnie. Zagadaj z Lankiem, miał klka nowych czujników w dobrej cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się